donderdag 19 april 2012

Dieet Dag 7 + Eindresultaat + The Day After

Finally! De laatste dag van die "week of hell"!
Vandaag groenten + rijst + ongezoet vruchtensap + onvermijdelijke soep.

Aangezien die soep nu echt mijn oren uitkomt, eet ik 's middags alle soep die over is op.
Zo moet ik er vanavond niet meer van eten en kan ik een lekker slaatje met rijst eten.
Nu ja, zo goed is die combo nu ook weer niet...
Rijst moet met currysaus, of met pikantje groentjes en groene curry, of met saté's, of... Maar dat zal voor volgende week zijn.
Ik heb een hele week niet gezondigd en daar ben ik eigenlijk wel trots op!
Dus vandaag ook niet, al ruiken J haar Croque Monsieurs wel beestig goed... (En nee dit is niet dubbelzinnig op te vatten!)
Chance voor mij laat ze er 1 over, die is dan voor mij, the day after!
Voor de rest vandaag echt geen lastige dag gehad, ik was heel blij dat ik van die soep vanaf was en dat doet goed aan men gemoed.

Vandaag (donderdagmorgend) dan het finale resultaat: ik klok af op 82kg en 15.4kg vet
Wat respectievelijk 4.7kg lichaamsgewicht en 2.5kg vet minder is!
Wat die andere 2kg is, Joost mag het weten, ik denk niet dat ik veel spiermassa kwijt ben. (Of dat hoop ik tenminste)

Ik ben echt suuuupertevreden dat het me toch gelukt is!
Nu alleen de resterende 2 dagen echt heel kalm aan doen en echt nog op men eten letten, zo hoop ik tegen zaterdagmorgend nog altijd rond die 82kg te zitten.

Dan voor de rest vandaag, echt heel raar om niet meer verplicht die soep te moeten eten.
Het was bijna een automatisme geworden.
Dus nu heb ik het gehouden op wat fruit, vezels en vanavond een simpele pasta.

Normaal staat er ook nog tennis op het programma, dus kan ik die pasta meteen verteren.
Vrijdag moet ik nog met de vroege gaan werken, dan thuiskomen en even 4-5km de benen loslopen.
Iets lekker eten en dan vroeg men bed in voor het raceweekend van het jaar!

Men zak is gemaakt, helm proper gekuist, overalls proper gewassen, ik ben er klaar voor!

BRING ON THE 24U FKI!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten