zaterdag 14 april 2012

Dieet Dag 2

Soep + Groenten, ligt me normaal al iets beter...
Vrijdag begon ook mijn late shift en dan ben ik zowiezo al iets meer in mijn element.
Als substituut voor men gewoon voedsel dan maar een komkommer en wat broccoli gekozen.
Nadeel was wel dat ik vrijdagavond nog een zaalvoetbalwedstrijd moest spelen, en ik had al zo'n donkerblauw vermoeden dat het wat lastig ging worden. Vooral naar energie-niveau dan.

Om een uur of 6 dan maar wat soep gegeten, om 21u wat komkommer nog.
En ik moet heel eerlijk zijn, ik had energie op overschot tijdens die wedstrijd.
Wel meeeega-veel honger achteraf, maar niet meer gegeten en na 2 dagen sta ik op -1.8kg lichaamsmassa en -1.2kg vet.
Als ik op dit tempo blijf afvallen, wat waarschijnlijk niet het geval gaat zijn, kom ik terecht op ongeveer 80kg nettogewicht, zou perfect zijn, maar ik vrees er voor.
De target die ik gezet heb is 82kg.
Dus in battle dress komt dat dan neer op 85-86kg.
Lijkt me toch net iets competitiever dan +92kg...

Alhoewel dat ze veel regen voorspellen voor volgend weekend...
Dus ik ben eens benieuwd!

Vandaag (dag 3) mag ik soep, groenten en fruit eten, hopelijk zorgt dit niet voor een hypervitaminose... ;-)
Maandag en die steak van 350-500gr komt ook dichterbij!

Dat is toch wel het zwaarste, no meat :(
En ntrlk na de wedstrijd geen pintje(s) mogen drinken of een durum gaan eten...
Waarvoor dank voor de "steun" mates ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten