donderdag 12 april 2012

Dieet dag 1

Simpele opdracht vandaag:
Eet alleen maar soep en fruit...
MAAR, aangezien ik op een gewone doordeweekse dag al geen fruiteter ben, is vandaag al niet zo gemakkelijk geweest.

Opstaan om 04.40u om te gaan werken, dan als ontbijt 2 kiwi's eten en rond half 12 een sinaasappel en pompelmoes. Mijn maag had het even moeilijk, daarbovenop kwam dan nog dat ik alleen water mag drinken en geen koffie (toch niet voor de eerste 3 dagen). Dat maakt mijn "favoriete" shift nog wat extra vermoeiend.

Dan thuiskomen en die soep opwarmen om eindelijk iets hartig te eten. Maar dan heb je na anderhalf uur alweer honger. Dus, weeral een pompelmoes binnenspelen. Vanavond nog een portie soep en hopelijk overleven tot morgenvroeg.
Morgen staan er groene groenten en rarara, soep op het programma.

Kleine bevindingen na "amper" 1 dag:
Echt wennen om je volledig aan te passen aan het dieet, zelfs bij een brood nemen in de winkel, mag je geen "schelleke" afpitsen. 7 dagen geen brood/ frisdrank/ alcohol/ ...
Ik heb met vrij weinig verschillende etenswaren toch enorm veel energie, zelfs na die 2e vroege.
Echt zeer akward...!

Soit, ik kijk al uit naar dag 5 en 6.
Dat zijn de enige dagen dat ik vlees mag eten en aangezien ik een gigantische carnivoor ben, zal ik dat wel nodig hebben!

2 opmerkingen:

  1. Ik denk dat mijn moeder hetzelfde dieet volgt momenteel :p Veel succes in elk geval. Elke kilo er af is minstens een honderdste sneller voor de volgende kart-race ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk na die week 1 tot 3 tienden, dan zitk aan dezelfde tijden als MM... :-)

      Verwijderen