woensdag 18 april 2012

Dieet Dag 6

Ah, de voorlaatste dag...
Wat mag ik eten vandaag: Soep + steak + groenten.
Die steak van zondag heeft me echt enorm gesmaakt en dat smaakt natuurlijk naar meer.
Enige "probleem" is, ik ben in het totaal bijna 4kg kwijt met nog 2 dagen te gaan, als ik na dag 7 zo veel mogelijk wil afgevallen zijn, mag ik maar 2 ipv 3 steaks eten.
So be it... Het doel heiligt de middelen, hoe graag ik ook steak eet.
Ik maak mezelf nog een lekker koud slaatje (Sla, tomaat, paprika, rode ajuin) en eet 's middags weer 2 bowls soep.

Ik sta vandaag met de nachtshift en dat is op eetvlak altijd even aanpassen. Normaal probeer ik dan al wat voor te slapen. Dagen die 22u of meer duren zijn niet echt aan te raden.
Maar jammer genoeg doro de leuke onderburen om 9u al wakker.
Dus die dag van 22u komt er aan.
Dan maar een "vetloop" ingelast in de voormiddag. Een kleine 4km zonder op voorhand te eten.
Nadien bleek dit toch niet zo'n super idee te zijn. Heel veel kracht/ explosiviteit heb ik niet meer, al voelt het soepeler aan als ik loop.

1 mei loop ik de Spartacus Run, dus hopelijk tegen dan nog wat bijtrainen, dus iets meer koolhydraten en proteïnen. Anders zie ik het nogal somber in.
Na de Run staat er wel een avondje Thais op het programma. ;-)

Maar eerst, die 24u, ik ben vandaag (woensdag) nog een regenpak gaan kopen, ik ga het nodig hebben als ik de voorspellingen bekijk. :D

O ja, de weegschaal had vanmorgend heel goed nieuws voor mij, 82.5kg en 15 kg vet, wat neerkomt op een vetpercentace van 18.2%, Die 82.5kg, dat is voor mij toch al 4 jaar geleden denk ik dat ik minder heb gewogen.
Dus hopelijk vandaag met de laatste dag nog wat extra afvallen!

Maar, het eerste doel is al bereikt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten